Mariusz Lorenc - Instytut Rozwoju Szkolnictwa Wyższego
Print Friendly
+100%-
Team Avatar

Mariusz Lorenc

 

Ekspert i lider zespołów doradczych, wykładowca, top executive coach, trener, autor z 25-letnim stażem pracy dla biznesu. Partner firmy doradczej nFactor (Neuroedukacja).

Ekspert Talent & Rewards w Willis Towers Watson. Kilkaset zrealizowanych projektów i zadań,
w zakresie rozwoju kultury organizacyjnej, zarządzania talentami, wdrożenia strategii i projektów transformacyjnych, rozwoju przywództwa oraz business development.

Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II (kierunek filozofia, 1987). Trener (American Society Of NLP), Certified International Coach (ICC 2002) i in. Umiejętności rozwinął pod kierunkiem i we współpracy z: H. Mullerem, Ch. Hall, S. Gilliganem, R. Diltsem. Współtwórca innowacyjnych programów (Sales_NavigatorTM,
FeedForward i in.) autor publikacji i wykładów (Institute For International Research, Akademia Leona Koźmińskiego i in.).

Wspiera istotne zmiany i doskonalenie procesów w organizacjach – warsztaty strategiczne, wsparcie fuzji organizacyjnych, projektów transformacyjnych, indywidualne wsparcie dla top executive lub zespołów zarządzających (międzynarodowe rekomendacje jako doradca liderów BSH, Oracle – Acuity Coaching Executive Performance Global Net (UK) i in.). Szereg dużych projektów wdrożenia zmian kultury zarządzania, PR wewnętrznego (w tym filmy i prezentacje, interwencje kryzysowe, mediacje itp.). dla AXA Group, Orange, Microsoft, BSH, HP, Poczta Polska, Betacom, Nordea, Energa, Hays i in.

Prowadzi audyty kultury organizacyjnej (badania ilościowe i jakościowe (narzędzie OCAI, autorskie ujęcie strategiczne), badania opinii
i zaangażowania pracowników oraz standardów kierowania organizacją (ankiety, wywiady, narzędzia IT, grupy fokusowe, rekomendacje zmian, elementy employer branding’u) – projekty dla Orange Group, EMC, Winuel, Bosch–Siemens, Total Polska i in.

Doświadczony doradca w obszarze zarządzania talentami ich doboru, utrzymania i rozwoju w kontekście strategii organizacji – projekty Assessment Center (dla ALK Abello, Ericsson, BISE, Medisept, HP, Inea, BSH, Hays, Cadbury-Kraft – setki opracowanych profili) oraz związane z audytem
i modelowaniem kompetencji (np. Oracle, Medisept, BSH). Tworzy i realizuje programy typu High Potentials, rozwoju zaawansowanych zdolności menedżerskich itd. (np. Hays, Oracle, HP, AXA Group).

Specjalista w zakresie budowania przewagi konkurencyjnej organizacji poprzez dostarczanie wartości doradczej dla klienta (business development guides, consulting skills itd. – wieloletnie wsparcie dla SAP, Oracle, HP, Cisco, Deloitte).

Zapisując się do Newslettera: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz na przesyłanie informacji handlowych przez IRSW. Szczegóły w Polityce Prywatności.

FreshMail.pl
 

Newsletter

Zapisując się do Newslettera: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz na przesyłanie informacji handlowych przez IRSW. Szczegóły w Polityce Prywatności.

FreshMail.pl
 

Newsletter

Zapisując się do Newslettera: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz na przesyłanie informacji handlowych przez IRSW. Szczegóły w Polityce Prywatności.

FreshMail.pl