Ustalanie dochodu uprawniającego do ubiegania się o stypendium socjalne
[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...
Więcej
Studenci i doktoranci z niepełnosprawnością – zasady tworzenia warunków kształcenia (szkolenie dla władz i administracji)
[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...
Więcej
Prawa i obowiązki uczelni w zakresie relacji z konsumentami (studenci, doktoranci, itp.)
[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...
Więcej
Zasady prowadzenia procedur awansowych w nauce
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Uznawanie efektów uczenia się (Recognition of Prior Learning)
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Dokumentacja przebiegu studiów
[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...
Więcej
Komunikacja międzykulturowa w uczelni
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Studia o profilu praktycznym w modelu dualnym – aspekty prawne i merytoryczne
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Praca i komunikacja w zespole w oparciu o metodologię MBTI®
[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...
Więcej
Stosowanie Kodeksu postępowania administracyjnego w szkole wyższej
[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...
Więcej
System przyznawania pomocy materialnej dla studentów i doktorantów
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Obowiązki uczelni w prawie ochrony środowiska – wymagania i praktyka stosowania
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
DOSKONALENIE PROCESU ZARZĄDZANIA W OPARCIU O METODOLOGIĘ MBTI®.
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
ANALIZA TRANSAKCYJNA W ORGANIZACJI
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
BUDUJĄCA KOMUNIKACJA, CZYLI JAK CHCIEĆ RAZEM PRACOWAĆ – SZKOLENIE W NURCIE NVC
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
INTELIGENCJA EMOCJONALNA, CZYLI JAK PRACOWAĆ EFEKTYWNIE I Z PRZYJEMNOŚCIĄ – SZKOLENIE W OPARCIU O MODEL EQ-i 2.0.®
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Obsługa cudzoziemców na studiach wyższych
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Szczegółowe zasady prowadzenia przewodów doktorskich
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Budowa programów kształcenia w ramach Polskiej Ramy Kwalifikacji na poziomach 6-8
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Postępowania dyscyplinarne w specyfice działania uczelni
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Jakość kształcenia w świetle międzynarodowych standardów i kryteriów oceny PKA
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Studia wspólne i podwójne dyplomowanie
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Internacjonalizacja w szkole wyższej
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Formalno – prawne aspekty prowadzenia studiów wyższych po 1 października 2016 r.
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Dobre praktyki w zakresie współpracy uczelni z pracodawcami i ich wpływ na jakość kształcenia
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Zabezpieczony: Przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych w szkole wyższej – stan obecny i perspektywa RODO – szkolenie – Warszawa
Ta treść jest chroniona hasłem. Aby ją zobaczyć, podaj hasło poniżej:
Hasło: ...
Więcej
Artykuł jako źródło sukcesu naukowego – jak pisać oraz promować skutecznie swoje publikacje
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Nowe przepisy o ochronie danych osobowych w uczelni (RODO)
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Dokumentowanie osiągnięć pracowników
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Dostęp do informacji publicznej w specyfice funkcjonowania uczelni
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Praktyczne aspekty stosowania RODO w szkołach wyższych
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
USTAWA 2.0 w uczelniach niepublicznych – jak pójść drogą najlepszą dla siebie?
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Jak wdrożyć Ustawę 2.0 – Nadawanie stopni naukowych i tytułu profesora
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Zarządzanie kosztami kształcenia. Algorytm 2019-2024.
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Zarządzanie kosztami kształcenia. Algorytm 2019-2024. Copy
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
VAT 2018/2019 w uczelniach – korekty roczne
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej
Jak wdrożyć Ustawę 2.0 – kształcenie doktorantów w szkole doktorskiej
[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...
Więcej