Kategorie: W ofercie - Instytut Rozwoju Szkolnictwa Wyższego
Print Friendly
+100%-

Ustalanie dochodu uprawniającego do ubiegania się o stypendium socjalne

[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...

Read More

Studenci i doktoranci z niepełnosprawnością – zasady tworzenia warunków kształcenia (szkolenie dla władz i administracji)

[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...

Read More

Prawa i obowiązki uczelni w zakresie relacji z konsumentami (studenci, doktoranci, itp.)

[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...

Read More

Zasady prowadzenia procedur awansowych w nauce

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Uznawanie efektów uczenia się (Recognition of Prior Learning)

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Dokumentacja przebiegu studiów

[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...

Read More

Komunikacja międzykulturowa w uczelni

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Studia o profilu praktycznym w modelu dualnym – aspekty prawne i merytoryczne

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Praca i komunikacja w zespole w oparciu o metodologię MBTI®

[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...

Read More

Stosowanie Kodeksu postępowania administracyjnego w szkole wyższej

[section section_heading="" is_fullwidth="full" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="" background_repeat="no-repeat" positioning_x="0" positioning_y="100" video="" custom_id="" custom_classes="" margin_top="" margin_right="" margin_bottom="" margin_left="" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_...

Read More

System przyznawania pomocy materialnej dla studentów i doktorantów

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Obowiązki uczelni w prawie ochrony środowiska – wymagania i praktyka stosowania

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

DOSKONALENIE PROCESU ZARZĄDZANIA W OPARCIU O METODOLOGIĘ MBTI®.

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

ANALIZA TRANSAKCYJNA W ORGANIZACJI

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

BUDUJĄCA KOMUNIKACJA, CZYLI JAK CHCIEĆ RAZEM PRACOWAĆ – SZKOLENIE W NURCIE NVC

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

INTELIGENCJA EMOCJONALNA, CZYLI JAK PRACOWAĆ EFEKTYWNIE I Z PRZYJEMNOŚCIĄ – SZKOLENIE W OPARCIU O MODEL EQ-i 2.0.®

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Obsługa cudzoziemców na studiach wyższych

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Szczegółowe zasady prowadzenia przewodów doktorskich

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Budowa programów kształcenia w ramach Polskiej Ramy Kwalifikacji na poziomach 6-8

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Postępowania dyscyplinarne w specyfice działania uczelni

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Jakość kształcenia w świetle międzynarodowych standardów i kryteriów oceny PKA

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Jakość kształcenia w świetle międzynarodowych standardów i kryteriów oceny PKA

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Studia wspólne i podwójne dyplomowanie

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Internacjonalizacja w uczelni wyższej

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Formalno – prawne aspekty prowadzenia studiów wyższych po 1 października 2016 r.

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Szczegółowe zasady prowadzenia przewodów doktorskich oraz postępowań habilitacyjnych i profesorskich

[section section_heading="" is_fullwidth="default" background_color="rgba(255,255,255,0)" background_image="{"type":"custom","custom":"","predefined":"","data":{"icon":"","css":[]}}" background_repeat="no-repeat" positioning_x=...

Read More

Zapisując się do Newslettera: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz na przesyłanie informacji handlowych przez IRSW. Szczegóły w polityce prywatności.

FreshMail.pl
 

Newsletter

Zapisując się do Newslettera: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz na przesyłanie informacji handlowych przez IRSW. Szczegóły w polityce prywatności

FreshMail.pl
 

Newsletter

Zapisując się do Newslettera: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz na przesyłanie informacji handlowych przez IRSW. Szczegóły w polityce prywatności

FreshMail.pl