Akademia tworzenia i doskonalenia kierunków studiów

Dowiedz się więcej

„Komunikacja uczelni w czasie kryzysu” – nagranie i materiały z webinaru Mariusza Lorenca

Zapraszamy do obejrzenia nagrania i pobrania odpowiedzi na pytania zadane podczas webinaru „Komunikacja uczelni w czasie kryzysu”, jaki poprowadził dla Państwa Mariusz Lorenc w dniu 29 kwietnia 2020 r.

 

 

W trakcie webinaru, przeprowadzonego w ramach akcji #PomagamyUczelniom, nasz ekspert odpowiedział m.in na pytania: na czym polega specyfika komunikacji w sytuacji kryzysu, jakie są potrzeby i oczekiwania interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych w aktualnej sytuacji, kto powinien kształtować przekaz, jaka jest rola władz – liderów uczelni w czasie kryzysu, jakie są kluczowe cele oraz kluczowe poziomy komunikacji, w jaki sposób podawać informacje (zorganizowanie treści, wizualizacja), w jaki sposób wyjaśniać i nadawać sens faktom oraz decyzjom podejmowanym przez władze (cele, znaczenia, wartości), jak pomóc ludziom poszerzyć perspektywę oceny sytuacji (czas, pozycja percepcyjna, możliwości), jakich błędów unikać, co wpływa na wiarygodność komunikacji?

Odpowiedzi na pytania zadawane podczas webinaru Mariusza Lorenca

Dziękujemy za udział w wydarzeniu i zapraszamy na kolejne!

Udostępnij:
Powrót do Bazy wiedzy

Potrzebujesz wsparcia doradczego lub szkoleniowego w tym obszarze? Chętnie pomożemy!

Umów się na bezpłatną konsultację