


Pomagamy uczelniom w rozwoju – online!
Postaw na doświadczenie, profesjonalizm, wysoki poziom merytoryczny szkoleń IRSW!
Szukasz szkolenia dla pracowników swojej uczelni? Skontaktuj się z nami!
.
NASI KLIENCI
JAK MOŻE SKORZYSTAĆ TWOJA UCZELNIA?

ROZWIĄZANIE KONKRETNYCH PROBLEMÓW
Programy szkoleń tworzymy wspólnie z uczelnią i pracujemy na przypadkach, problemach i potrzebach zgłaszanych przez uczestników

DODATKOWE WSPARCIE DORADCZE
Przygotowując się do szkoleń analizujemy kluczowe dokumenty i procedury danej uczelni. Dzięki temu często możemy wskazać dodatkowe rekomendacje lub elementy do korekty

REDUKCJA KOSZTÓW SZKOLENIA
Zorganizowanie szkolenia zamkniętego obniża koszt przeszkolenia jednego uczestnika nawet o 60% w stosunku do szkoleń otwartych

KOMFORT UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
Na szkolenie zamknięte, to trener przyjeżdża do uczelni. Dzięki temu pracownicy nie tracą czasu i nie ponoszą dodatkowych kosztów na transport i noclegi

DODATKOWE MATERIAŁY DLA UCZESTNIKÓW
Naszym uczestnikom udostępniamy materiały uzupełniające, wzory, wytyczne, itp. dopasowane do specyfiki uczelni

DODATKOWE KONSULTACJE PO SZKOLENIU
Najwięcej pytań od uczestników pojawia się kilka dni po szkoleniu. Uczestnicy naszych szkoleń mogą konsultować się z trenerem nawet miesiąc po ich zakończeniu
Obszary i przykładowe tematy szkoleń
Przykładowe tematy szkoleń
- Jak przygotować prawidłowy statut uczelni + warsztaty legislacyjne
- Tworzenie nowej struktury organizacyjnej uczelni i organów
- Kierunki rozwoju uczelni niepublicznych
- Formalno-prawne aspekty prowadzenia studiów wyższych po 1 października 2018 r.
- Strategiczne zarządzanie uczelnią w świetle Ustawy 2.0
- Ustawa 2.0 w uczelniach niepublicznych – jaką pójść drogą najlepszą dla siebie?
- Uczelnie niepubliczne - strategia, statut i regulamin studiów
Przykładowe tematy szkoleń
- Organizacja i prowadzenie studiów wyższych (projektowanie, realizacja i ewaluacja kształcenia)
- Organizacja studiów podyplomowych i innych form kształcenia (kształcenie specjalistyczne)
- Przekształcanie i dostosowywanie programów studiów wyższych w okresie przejściowym
- Piąty poziom Polskiej Ramy Kwalifikacji - kształcenie specjalistyczne w uczelni
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów zgodnie z nowymi przepisami prawa
- Tworzenie regulaminów studiów zgodnie z wytycznymi Ustawy 2.0
- Budowa programów kształcenia w ramach polskiej ramy kwalifikacji na poziomach 6-8
- Studia o profilu praktycznym w modelu dualnym - aspekty prawne i merytoryczne
- Dobre praktyki w zakresie współpracy uczelni z pracodawcami i ich wpływ na jakość kształcenia
- Uznawanie efektów uczenia się (recognition of prior learning)
Przykładowe tematy szkoleń
- Kształcenie doktorantów w szkole doktorskiej w świetle Ustawy 2.0
- Organizacja szkół doktorskich
- Programy szkół doktorskich – tworzenie, realizacja, ewaluacja
Przykładowe tematy szkoleń
- Ewaluacja w świetle Ustawy 2.0 – etap wdrożenia
- Dokumentowanie osiągnięć naukowych pracowników
- Artykuł jako źródło sukcesu naukowego – jak pisać oraz promować skutecznie swoje publikacje
- Komercjalizacja badań naukowych na uczelni i w ośrodkach badawczych w odniesieniu do Ustawy 2.0
Przykładowe tematy szkoleń
- Nadawanie stopni naukowych i tytułu profesora
- Zasady prowadzenia procedur awansowych w nauce
- Szczegółowe zasady prowadzenia przewodów doktorskich
- Szczegółowe zasady prowadzenia postępowań habilitacyjnych i profesorskich
Przykładowe tematy szkoleń
- Procedury dyscyplinarne w sprawach pracowniczych
- Polityka kadrowa i sprawy nauczycieli akademickich wobec Ustawy 2.0
- Stosunek pracy nauczyciela akademickiego w świetle nowej ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz ustawy wprowadzającej
- Regulamin pracy w świetle Ustawy 2.0 – ocena okresowa pracowników
Przykładowe tematy szkoleń
- Dokumentacja procesu kształcenia oraz spraw studenckich i doktoranckich
- Procedury dyscyplinarne w sprawach studenckich i doktoranckich (tego nie ma na stronie)
- Zmiany w zasadach przyznawania świadczeń pomocy materialnej dla studentów i doktorantów
- Studenci i doktoranci z niepełnosprawnością - zasady tworzenia warunków kształcenia (szkolenie dla władz i administracji)
- System przyznawania pomocy materialnej dla studentów i doktorantów
- Stypendia motywacyjne w uczelni
- Ustalanie dochodu uprawniającego do ubiegania się o stypendium socjalne
- Postępowania dyscyplinarne w specyfice funkcjonowania uczelni (studenci i doktoranci)
- Jak prawidłowo prowadzić postępowania administracyjne w sprawach studenckich i doktoranckich w Ustawie 2.0.
- Studenckie praktyki zawodowe - regulacje, organizacja i rozliczanie
- Organizacje studenckie i doktoranckie w strukturze uczelni - procedury tworzenia, finansowanie i zasady ich funkcjonowania i nadzorowania
- Zasady prowadzenia rekrutacji - organy, tryby, procedury, dokumenty
Przykładowe tematy szkoleń
- Cudzoziemcy w uczelni - aspekty prawne, organizacyjne i komunikacyjne
- Podejmowanie kształcenia przez cudzoziemców
- Studia wspólne i podwójne dyplomowanie
- Obsługa cudzoziemców na studiach wyższych
- Komunikacja międzykulturowa w uczelni
- Internacjonalizacja w szkole wyższej
Przykładowe tematy szkoleń
- Jakość kształcenia w świetle międzynarodowych standardów i kryteriów oceny PKA
- Kryteria i zasady prowadzenia ocen programowych przez Polską Komisję Akredytacyjną od 2019 roku
- Budowa wewnętrznych systemów zapewniania jakości kształcenia
- Uczelnie niepubliczne - co zmienia się w dokumentach i kształceniu
Przykładowe tematy szkoleń
- Praca i komunikacja w zespole w oparciu o metodologię MBTI®
- Doskonalenie procesu zarządzania w oparciu o metodologię MBTI®
- Analiza transakcyjna w organizacji
- Budująca komunikacja, czyli jak chcieć razem pracować - szkolenie w nurcie NVC
- Inteligencja emocjonalna, czyli jak pracować efektywnie i z przyjemnością - szkolenie w oparciu o model EQ-I 2.0. ®.
Przykładowe tematy szkoleń
- Prawa i obowiązki uczelni w zakresie relacji z konsumentami (studenci, doktoranci, itp.)
- Obowiązki uczelni w prawie ochrony środowiska - wymagania i przepisy stosowania
- Nowe przepisy o ochronie danych osobowych w uczelni (RODO)
- Dostęp do informacji publicznej w specyfice funkcjonowania uczelni
- Pełnomocnictwa i upoważnienia w szkole wyższej
- Stosowanie kodeksu postępowania administracyjnego w szkole wyższej
POBIERZ PEŁNĄ OFERTĘ W PDF
POBIERZSZUKASZ INNEGO TEMATU SZKOLENIA?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
JAK WYGLĄDA PROCES ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO?
-
ETAP 1. Zgłoszenie zapotrzebowania na szkolenie
Zgłoszenia zapotrzebowania na organizację szkolenia zamkniętego dla danej uczelni przyjmowane są za poprzez:- formularz kontaktowy znajdujący się na stronie www.irsw.pl
- wiadomości e-mail – szkolenia@irsw.pl
- kontakt telefoniczny z doradcą IRSW: +48818228615
-
ETAP 2. Diagnoza indywidualnych potrzeb szkoleniowych
W odpowiedzi na zgłoszenie potrzeb szkoleniowych, doradca IRSW kontaktuje się telefonicznie z przedstawicielem uczelni w celu ustalenia szczegółowych potrzeb szkoleniowych. Rozmowa ma na celu ustalenie oczekiwań́ uczelni oraz zidentyfikowanie podstawowych obszarów zainteresowania. Na podstawie uzyskanych informacji określana jest wspólnie z klientem tematyka, zakres merytoryczny oraz podstawowe parametry szkolenia. -
ETAP 3. Opracowanie programu i oferty szkolenia
W kolejnym etapie zespół IRSW projektuje szkolenie dostosowane do potrzeb i specyfiki uczelni. Następnie doradca IRSW przygotowuje wstępną ofertę szkolenia, uwzględniającą wycenę, program oraz proponowane metody szkoleniowe. Następnym krokiem jest konsultacja z klientem przedstawionej oferty szkoleniowej oraz ostateczne określenie wszystkich kwestii organizacyjnych i merytorycznych. -
ETAP 4. Przygotowanie szkolenia
Po akceptacji przedstawionej oferty zespół IRSW w porozumieniu z ekspertem prowadzącym szkolenie, przygotowuje materiały merytoryczne oraz szkoleniowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb uczelni. -
ETAP 5. Przeprowadzenie szkolenia
Zgodnie z ustalonym harmonogramem i standardem szkoleniowym, ekspert Instytutu prowadzi szkolenie dla pracowników uczelni. -
ETAP 6. Konsultacje i ewaluacja
W ramach realizacji usługi szkolenia zamkniętego, każda uczelnia otrzymuje pakiet dodatkowych godzin konsultacji z ekspertem. Wyznaczeni przedstawiciele uczelni, mają możliwość zdalnego konsultowania (telefonicznie lub online) z osobą prowadzącą szkolenie zagadnień szczegółowych (w ustalonym zakresie) w terminie do 30 dni od zakończenia szkolenia.Na życzenie uczelni, badana jest efektywność zrealizowanego szkolenia na czterech poziomach oceny:
- ocena szkolenia przez uczestników,
- efekty uczenia się – wiedza,
- efekty uczenia się – umiejętności,
- ocena wdrożonych umiejętności.
POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW
ZOBACZ REKOMENDACJEDLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?
Zapytaj o szkolenie dla Twojej Uczelni!
