Otwieramy rejestrację na drugi bezpłatny webinar w ramach akcji #PomagamyUczelniom! Już 17 kwietnia, w godz. 11:00 – 12:00, Piotr Pokorny podejmie temat prowadzenia procedur awansu naukowego w okresie przejściowym, z naciskiem na działania prowadzone w czasie pandemii COVID-19.

W trakcie webinaru uczestnicy dowiedzą się m.in.:

➡ jakie zmiany w zakresie nadawania stopni i tytułu wprowadzi tzw. Tarcza Antykryzysowa,
➡ na co zwracać uwagę prowadząc obecnie czynności w procedurach awansowych,
➡ w jaki sposób czynności w postępowaniach można przeprowadzać w sposób zdalny,
➡ jakie są najczęstsze błędy w postępowaniach prowadzonych w okresie przejściowym na podstawie “starego trybu”.

Zapraszamy do rejestracji – liczba miejsc ze względów technicznych ograniczona (max. 95 osób).

REJESTRACJA NA WEBINAR

Więcej informacji o akcji #PomagamyUczelniom znajdą Państwo w osobnym artykule na naszym blogu eksperckim  Polecamy lekturę!