Kolejny webinar akcji #PomagamyUczelniom zorganizowany został w odpowiedzi na potrzeby zgłoszone przez członków naszej facebookowej grupy w ankiecie dot. najbardziej problematycznych kwestii związanych z „nową rzeczywistością” na uczelniach.

Webinar Grzegorza Laskowskiego „Zdalne rekrutacja i kształcenie w czasie pandemii” planowany w dniu 22 maja o godz. 12:30 dostarczy  niezbędnej wiedzy w zakresie:

➡ w jakim stopniu możliwa jest zdalna rekrutacja na studia?
➡ na jakich zasadach powinno obywać się obecnie kształcenie zdalne?
➡ czy istnieje możliwość zdalnej realizacji praktyk zawodowych?
➡ jak prowadzić i dokumentować zdalną weryfikację efektów uczenia się?
➡ czy dostosowywać wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia?

Zapraszamy do rejestracji na wydarzenie: https://bit.ly/WebinarZdalneKsztalcenie_Rekrutacja (ze względów technicznych, liczba miejsc ograniczona – max.230 osób).

Partnerem akcji jest Clickmeeting.

Więcej informacji o akcji #PomagamyUczelniom znajdą Państwo w osobnym artykule na naszym blogu eksperckim  Polecamy lekturę!