Zapraszamy do obejrzenia nagrania i pobrania odpowiedzi na pytania zadane podczas webinaru „Komunikacja uczelni w czasie kryzysu”, jaki poprowadził dla Państwa Mariusz Lorenc w dniu 29 kwietnia. W trakcie webinaru, przeprowadzonego w ramach akcji #PomagamyUczelniom, nasz ekspert odpowiedział m.in na pytania: na czym polega specyfika komunikacji w sytuacji kryzysu, jakie są potrzeby i oczekiwania interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych w aktualnej sytuacji, kto powinien kształtować przekaz,jaka jest rola władz – liderów uczelni w czasie kryzysu, jakie są kluczowe cele oraz kluczowe poziomy komunikacji, w jaki sposób podawać informacje (zorganizowanie treści, wizualizacja), w jaki sposób wyjaśniać i nadawać sens faktom oraz decyzjom podejmowanym przez władze (cele, znaczenia, wartości), jak pomóc ludziom poszerzyć perspektywę oceny sytuacji (czas, pozycja percepcyjna, możliwości),jakich błędów unikać,co wpływa na wiarygodność komunikacji?

Nagranie webinaru

Odpowiedzi na pytania zadawane podczas webinaru

POBIERZ ODPOWIEDZI

Dziękujemy za udział w wydarzeniu i zapraszamy na kolejne!