- Opracowujemy model zawierający zdefiniowane kompetencje, wraz z opisującymi je zachowaniami (wyznaczniki behawioralne), dostosowane do specyfiki funkcjonowania uczelni;
- Opracowujemy profile kompetencyjne dla poszczególnych stanowisk pracy;
- Ponadto, eksperci IRSW projektują i wdrażają, na potrzeby danej uczelni, zawansowane programy podnoszenia kompetencji kadry administracji oraz nauczycieli akademickich.
- Opracowany jest model kompetencji obejmujący zidentyfikowane kompetencje niezbędne do efektywnego realizowania zadań i misji uczelni. Opisom towarzyszą wskaźniki zachowań i skale ocen. Podstawą modeli kompetencji, wspierających cele strategiczne uczelni są jej wartości organizacyjne;
- Opracowane są profile kompetencyjne stanowisk, w tym profile ogólne w organizacji, profile kadry zarządzającej oraz stanowiskowe,
- Władze uczelni mogą wykorzystywać profile kompetencyjne w procesach lub narzędziach HR uczelni, takich jak zarządzanie wynagrodzeniami, systemy ocen okresowych i systemy motywacyjne,
- Dobierane i realizowane są szkolenia wewnętrzne, przygotowane dla danej uczelni, a także szkolenia i kursy online dostępne asynchronicznie, w długim przedziale czasowym.
Rekomendujemy realizację usługi modelowania kompetencji w powiązaniu z opisami i wartościowaniem stanowisk pracy. Jest to optymalne ekonomicznie rozwiązanie.
baza wiedzy
Polecane materiały z Bazy Wiedzy
Usprawnienie procesów w zakresie obsługi decyzji administracyjnych
Dokonaliśmy diagnozy procesów obszarze obsługi spraw studenckich, a następnie pomogliśmy w ich usprawnieniu i wypracowaniu jednolitego standardu ich realizacji w jednej z największych uczelni niepublicznych.
Czytaj całośćUsprawnienie procesów w zakresie obsługi decyzji administracyjnychTriada praw majątkowych a działalność naukowa i komercjalizacja wyników badań naukowych
Prawa autorskie są nieodłącznym elementem naszej codziennej działalności, zwłaszcza w kontekście naukowym i komercjalizacji wyników badań. Warto zrozumieć, że prawa te nie…
Organizacja kształcenia w szkole wyższej – aspekty praktyczne
W jaki sposób tworzyć, realizować i doskonalić programy studiów, aby zapewnić studentom najwyższy poziom kształcenia? Zachęcamy do zapoznania się z materiałami wideo Grzegorza Laskowskiego poświęconymi rozwiązaniom w zakresie organizacji kształcenia w szkole wyższej.
Czytaj całośćOrganizacja kształcenia w szkole wyższej – aspekty praktyczne